tirsdag 22. februar 2011

Vaskekommode/nattbord

Dette tror jeg opprinnelig har vært et nattbord, som er blitt gjort om til en vaskekommode. Tydelig grovt utskjært til vaskevannsfat i topplata. Kommoden har en nydelig grønn farge på døren og skuffen. Er veeeeeldig usikker på om jeg skal male den, synes den er perfekt slik den er....passe slitt med en helt herlig patina:) Kommer i allefall til å skifte til andre knotter.

Da jeg tok den med inn for rengjøring og pussing, var ikke Fluffy sen om å krølle seg sammen i hullet der vaskevannsfatet har vært...og han passet perfekt:) Har ikke funnet egnelig topplate ennå, så et serveringsbrett får duge...enn så lenge.















Ønsker alle en fin fin tirsdagskveld:)
Klem Marianne

2 kommentarer :

  1. For en nydelig skatt du har kommet over! Tror jeg hadde latt den være som den er, kanskje du også kan finne et fat som passer i hullet om du ikke skal ha det til å sette ting på da...
    Ha en deilig tirsdagskveld du også! Skal vaske en "liten" sak her jeg også, kommer bilde etter hvert...
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. For et fint skap..
    tror jeg ville latt den være som den er, med masse sjarm.

    ha en fin dag.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...