tirsdag 22. februar 2011

Detaljer og utfordring!


Syntes det var på tide å rydde litt opp i billedlistene mine på stua. Derfor fikk bildene flytte inn på kontoret *knis*, mens bokstaver og annet stæsj havnet på hyllene + et par bilder da:)




...Og så var det utfordringen fra Lobelia

Hvilke 4 tv programmer ser du på?
Äntligen hemma
Åndenes Makt
4-stjernes middag
Frasier




4 ting du misliker? 
Å fryse
Rot
Hodepine
TV-serier om fly-kræsj!


4 ting du har gjort i dag? 
Vært på bytur med svigerdatter og kafè med venninner. 
Kjøpt meg et sårt tiltrengt armbåndsur. 
Vasket klær. 
Vært på korøvelse.

 

4 ting på din ønskeliste?
Større gang
Eget vaskerom
TV-stue
Tallerkenhylle




Sender denne utfordringen videre til de av dere som måtte ønske å ta den:)
Klem Marianne

6 kommentarer :

  1. Hei. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Masse fint å lese her hos deg. Må bruke litt tid på det.
    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Hilsen irene

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har!!!
    Tar gjerne den utfordringen jeg!!!
    Ha en fin tirsdag!!
    klem,Nina.

    SvarSlett
  3. Hei..
    Koselig å lese om deg:)
    Ha en fin dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Så fine hyller:) Gøy å bli bedre kjent med deg:)

    W

    SvarSlett
  5. Slike hyller er så fine til så mangt. Og praktisk for oss som er glad i å bytte på interiøret. :)

    Ønsker deg en fortsatt deilig uke!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Skapet forsvant veldig raskt og jeg tror det kommer til et godt hjem... :-) Flotte bildehyller du har!
    Klem fra Tone

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...