onsdag 23. februar 2011

Detaljer kjøkken og gang!

Av mangel på plass, så jeg meg nødt til å lage en hylle over kjøkkenvinduet. Har samlet så mye ting og tang etter hvert, og det har oppstått et skrikende plassbehov *sukk*. Må jo være det reneste luksusproblem tenker sikkert noen, men jeg er glad i alle mine ting og ønsker gjerne å ha de fremme. Velger å inngå et kompromiss med meg selv: for hver ny ting jeg kommer hjem med heretter, SKAL minst en ting legges bort...så får jeg heller bytte litt på tingene etter hvert:)








Yttergang





Ha en fortsatt fin kveld:)
Klem Marianne


4 kommentarer :

  1. Å som jeg kjenner meg igjen med en ting inn, en ting ut....men funker det,NOPE!!!! *kniiis*
    Jeg holder på med utfordringen din om 4 ting, kommer kanskje i morgen:-)
    Fortsatt fin onsdagskveld til deg!!!
    Klem Nina.

    SvarSlett
  2. Så flotte detaljer på kjøkkenet, og gangen var superkoselig!! Elsker stilen din, kan hende jeg "låner" noen av ideene dine..:) Klemmer Camilla

    SvarSlett
  3. Hei. Takk for koselig kommentar på bloggen min:) Du har jo virkelig en flott blogg du også. Spennende....:) La meg til som følger.
    Klem Hanne:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...