fredag 25. november 2011

Unblogged...

...Manuela med den flotte bloggen Mrs. Hardy kommer med en utfordring. Hva med å vise hva som "skjuler seg bak" våre flotte bloggbilder, 
altså hverdagsrotet?
Synes dette er en fantastisk flott ide, så jeg hiver meg på. 
Håper dere vil gjøre det samme:) 

Mrs. Hardy sier:
Slik gjør du:
Legg ut det bildet du ville ha vist i et normalt innlegg.
Så legger du i tillegg ut et bilde etter at du har "zoomet ut".
Du bør helst ha det litt rotete da ;)

Fristen er satt til 1. desember
 Du kan lese mer om utfordringen her.

Her kommer mitt bidrag i utfordringen:) 

Detaljbilder stue...






...og bak fasaden en rotete kontorplass og katteleker på gulvet:)




 Sofabilder blogg...





 ...og hverdagsfenomenet:)





Lysbrett...


...og mere til når man vender kameraet litt mot høyre:)




Kjøkkenbenken...




...er ikke som den ser ut til å være;)

Oljeflasken er byttet ut til fordel for sukker -og kaneldispenser på bildet over:)



Stylet kjøkkenvegg...



 ...og rett ved siden av:)


Ønsker alle en riktig unblogged dag:)

Klemmer Marianne

11 kommentarer :

  1. HERLIG! Jeg likte det jeg så! ;) Og du har også en pus som vil være med på bildene ser jeg! ;)

    Likte pallesofaen(?) din! Så genial og kul den var! :) Vi kjøpte stor sofa i juni, men den tar liksom hele stua (som er såå liten), så vi vurdere faktisk og kjøpe en klippan sofa og en lenestol eller lignende, så kanskje vi får plass til en liten spisestue:) Men sofaen din var genial! :)

    Og selv med alt rotet- så ser jeg jo godt at du har øye for interiør da, kjempefint!

    Ha en suuuper helg og første advent! Vi drar til Molde nå!

    Klem Natalie

    SvarSlett
  2. Synes da slett ikke at det var mye rot hos deg, det bor jo tross alt levende mennesker (og dyr) i huset :-) Om jeg hadde tatt bilder av enkelte rom her i huset så hadde de nok tatt en eller annen premie for både rot, stabling og mix av alt mellom himmel og jord! Skal bli godt når vi endelig blir klare med renoveringen innvendig :-)
    Ha en fin-fin fredag og en fredfylt og deilig adventshelg!

    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Det var ikke mye rot du hadde hos deg ;) Synes du hadde det fint. Stilig pallesofa og mange fine detaljer.
    God helg.
    Klem, Trude :)

    SvarSlett
  4. Herlig utfordring! Og i likhet med de over her så synes jeg slett ikke det var ubloggbart "utenfor" bildene dine, bare koselig. Du har det så fiint ;o) Ønsker deg en fortsatt super fredag! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Fine bilder synes jeg :)
    Ser bare ut som det bor noen der. Sterile hjem er jo ikke noe koselig :)

    Ha ei fin adventshelg du også!

    SvarSlett
  6. Helt sunt og innenfor normalen dette her, Fru Fransen!! Kjempekoselig hos dere , synes jeg!!
    Klem♥

    SvarSlett
  7. Herlige bilder og flott smårot :) Likte denne utfordringen hos Manuela :)
    Nyt fredagskvelden
    Klem

    SvarSlett
  8. herlig utfordring, men syns ikke du har særlig rot å skryte av;)

    SvarSlett
  9. hihi! Herlig innlegg:D Så gøy at så mange vil være med på dette:)

    Klem

    SvarSlett
  10. Hihi, for en fantastisk utfordring!
    Dette skal jeg hive meg på!
    Har er det mer nok å ta av ;)

    Så nydelig headeren din har blitt:))

    Ha en fin adventshelg!

    Klem

    SvarSlett
  11. Morsom utfordring!
    Synes du har det så koselig i hjemmet ditt!!

    Ønsker deg en glad helg!


    AW

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...