søndag 27. februar 2011

Award!

I går mottok jeg en kjempefin overraskelse:) Pia Rothmann med den herlige bloggen Hund, hus og hage beæret meg med en award. Utganspunktet var at hun ville sende en award til 5 bloggere som hadde under 100 følgere - og tenk, hun plukket ut meg!! Jippi *knis*. Så tusen takk og gode klemmer til deg Pia:)


Her er de 5 bloggene Pia beæret med en award:


Jeg hiver meg på og tar det videre:) Det er en fornøyelig, om enn vanskelig, oppgave å plukke ut 5 blogger. Synes alle bloggene er så skjønne, ingen nevnt, ingen glemt:) Her 5 flotte og inspirerende blogger, som har under 100 følgere, jeg har valgt:


... håper dere får like stor glede av awarden som jeg fikk.
Gratulerer:)

Klem Marianne


9 kommentarer :

  1. Hei på deg=)!

    Så kjekt at du likte awarden, den er deg vel undt! Tusen takk for gode ord=).

    Ha en herlig ny uke!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Såå stas Marianne! Gratulerer!
    Tusen takk for fine og oppmuntrende ord hos meg. Litt morsomt, men føler liksom jeg begynner å kjenne deg litt. He,he. Denne bloggverdwn er rar. Nattaklem

    SvarSlett
  3. Tusen , tusen takk !
    Jeg har egentlig en awardfri blogg fordi jeg synes det følger så mye med , men det varmer godt allikevel og denne var så søt og så kan jeg jo sende videre hvis jeg vil ;)
    Ha en fin , ny uke.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Heisann :-)
    WOW.........For en overaskelse på en Søndags kveld, tusen , tusen takk. Utrolig morsom :-)
    Dette varmet virkelig en nybegynner i bloggverden :-)
    Ønsker deg en toppers uke :-) Mange klemmer fra Trude

    SvarSlett
  5. Jeg glemte jo å gratulerer DEG med awarden og den er i høyeste grad velfortjent !

    Ha en fin dag , da.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med award:)
    Ha en super dag:)

    W

    SvarSlett
  7. Hei Marianne og gratulerer med award!
    Og tusen takk for at du tenkte på meg ved ditt valg videre..
    Jeg har awardfri blogg, som du kan se på "sidelinjen" pga det vanskelige valget med å finne "neste mann". Synes alle de jeg linker til er like gode og flotte:)
    Men igjen tusen takk:)
    Ha en fin og kreativ mandag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Tusen tusen takk, utrolig snilt av deg, og ikke minst GRATULERER til deg og.
    Jeg har desverre awardfri blogg, men det er jo ikke godt å vite hi hi.
    Men spørs om jeg ikke sender denne videre, hvet ikke ennå, for alle blogger er jo fine så det er veldig vannskelig, men takk for at du tenkte på meg.;)
    Ha en nyyyydelig dag videre
    klem klem Heidi

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...