onsdag 16. februar 2011

Flere bruktfunn...

Jeg må innrømme at jeg er alldeles "fortjust" i bruktfunn og gjenbruk:) Det er sjeldent jeg kommer tomhendt hjem fra mine runder, kanskje til resen av familiens gryende fortvilelse?... hihi. 
Nå er det  blitt slik at mine venner kontakter meg før noe går på fyllinga, så strømmen vil ingen ende ta *knis*. Det andre ser på som skrot, kan for meg være de reneste skatter. 



Denne sjarmerende kjøkkenvekten betalte jeg 75 kr for, og den virker! ...Men dog bare opp til 250 g.
 




Har lenge vært på utkikk etter keramiske skjærefjøler. I går var jeg så heldig å finne denne, og det til den nette pris av 20 kr:)





Noen av mine interiørmagasiner har fått selskap av denne vakre 
lysestaken til 20 kr.



Et par interiørmagasiner fant også veien hjem til meg
...fra Narvesen:)

4 kommentarer :

  1. Flotte ting du har fått deg!
    Vekten var jo et funn. Nydelig!
    Tror jeg skal kjøpe med meg noen blader idag også!

    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar inne hos meg:) Gleder meg til å kikke rundt inne hos deg:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  3. Heia midt i uka.
    Fine bilder av kule ting. He he jeg har blitt skraphandler selv. Folk stabler inn ting i kjelleren her. Så herlig vekt da.
    Bloggen din blir bare finere og finere. Go go girl.
    Fin kveld
    Klem
    Randi

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...