fredag 18. februar 2011

Nytt og brukt...ja takk, begge deler:)

Denne uka har jeg vært i Steinkjer x2. I går kjørte jeg og min samboer til Steinkjer for å se på bil. I dag reiste jeg med buss for å ha time hos sangpedagog. Velger å kalle dette alibiene mine jeg hi hi...og moroa starter når man er ferdig med MÅ-tingene.
Noen småting, både nytt og brukt, fikk bli med meg hjem fra Steinkjer:)



                                                                                    
 Disse store fine tekoppene er kjøpt på Skeidar.


Jeanne d'Arc Living - nå på norsk!


Svenske blader om hjem og hushold anno 1924 - bruktfunn.


 Englevinger - Skeidar.



Boks for oppbevaring - Clas Ohlson. Fin til mine hobbysaker:)



Ønsker dere alle en riktig fin helg!

Klem Marianne

6 kommentarer :

  1. Så mye fint du hadde fått med deg hjem.Morro med sånne turer..
    Ønsker deg ei fin helg, klem sissel

    SvarSlett
  2. Du er alltid like flink til å finne vakre saker!
    Gode klemmer på deg, hilsner fra mona.z
    (Ble det kjøpt bil)?

    SvarSlett
  3. Dååån....så masse fint du har snopt deg=)!!! Nydelige englevinger*me like*!

    Ha en herrrrrlig helg og kos deg masse!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Så mye flott du fikk med deg! De tekoppene holdt jeg på å kjøpe i går hi hi...men fikk ikke bestemt meg - englevingene er nydelige og de har jeg på soverommet:) Deilig å ha Skeidar rett rundt hjørnet:))
    Ønsker deg en fin helg videre!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. So many beautiful finds...love love your tea cups stunning, would love to see inside those Swedish magazines....and I have been trying to get my hands on Jeanne d'Arc Living magazine, every online store is always sold out...

    thank you for popping over and your kind words

    xxx
    Kirstie

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...