mandag 14. februar 2011

Gjenbruk...


For ca 10 år siden fant jeg et gammelt sjarmerende kjøkkenbord i kjelleren til min mor. Det så ut som det rene fargekartet og klaffene var brekt av på midten. Overflaten ble slipt ned til treverket og har siden vært trehvit. Resten av bordet fikk også en real omgang med sandpapir, for så å bli malt hvitt. 

Det første året fungerte det som PC-bord på kjøkkenet, men med mine utålmodige fingre så jeg et annet potensial i bordet.
Sagen ble hentet frem og bordet ble delt i to...på langs.
Utrolig hva man kan gjøre med sag, 4 hylleknekter og noen skruer:)


5 kommentarer :

  1. WOW!! Sååå stilig! Jeg jakter på det "perfekte" spisebordet som jeg kan dele i to hi hi:) Det er helst beina som må være "unike":))
    Utrolig mye en kan gjøre med sag, maling og skruer:))
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei Marianne!
    Tuusen takk for fine ord du la igjen hos meg, det varmer♥!! For en herlig blogg du har, og så utrolig mange flotte skatter=). Bordet ble kjempe stilig når det ble delt i to! Gjenbruk liker vi;)!!

    Ha en herlig uke=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Så stilig det ble når du delte bordet! Det var et smart tips, har lenge gått og lurt på hva jeg kan finne på å ha under vinduet som ikke tar så stor plass av gulvet, et halvt bord tar jo ikke så mye plass:)

    Legger meg til som følger, liker meg her hos deg:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  4. Kjempestilig bord. Hadde passet godt hos meg, litt trangt om plassen. Ha en fin dag, klem fra mona.z

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...