søndag 6. februar 2011

Mmmmmm...søndagskos:)



5 kommentarer :

  1. Flere år siden jeg har smakt lovehearts, fikk lyst å smake bare en =) Headeren din ble kjempeKUL!!

    SvarSlett
  2. Neimen så koselig at du likte de nye kortene, turkis er min favorittfarge også =) Send meg gjerne en mail på saligelavendel@yahoo.com så mailer jeg deg tilbake.

    SvarSlett
  3. Det så kjempe godt ut;) også så fotogene som de loveheartsene var ! hihi
    Klem Annika

    SvarSlett
  4. " farlige" gode de der hi hi:)
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Hei, Marianne!
    Velkommen som følger av bloggen min! Kjempekoselig at du ville legge deg til! :)
    Så fant jeg jo også tilbake til den fine bloggen din. Så masse spennende tips og bilder du deler her inne! Legger meg til som følger hos deg så jeg kan finne deg igjen.

    Ha en deilig start på uken!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...