mandag 14. februar 2011

Bloggstafett!

Ble så utrolig overrasket, og ikke minst glad, da jeg logget meg på bloggen min i kveld. Der var jeg blant de topp 3 blogger som Fru Nielsen Atelie liker...og anbefaler! 
Dette hadde jeg overholdet ikke ventet, men du verden så morsomt det er. 
Så tusen takk til deg Heidi for varme ord og anbefalinger... dette er veldig inspirerende! 
Dette er hva Fru Nielsens Atelie skrev om bloggen min:

"Denne blogg er helt ny for meg, men gjennom nettopp denne stafettpinnen fikk jeg se denne bloggen.
Hva jeg kan si om denne blogg er : HÆRLIG
De lekkreste bilder og masser av nydelige gjennbruksinspirasjon.
Virkelig en blogg jeg vil følge med på og anbefaler videre". http://frufransen.blogspot.com/

Jeg fører gjerne stafetten videre, men hjelpe meg...dette blir ingen enkel oppgave. Det grenser til det umulige...det er så utrolig mange flotte og inspirerende blogger, og for meg er alle vinnere! Men 3 blogger ble det sagt, og 3 blogger skal det bli... 
...og de er som følger:





Dette er en blogg jeg ofte har vært innom, lenge før jeg begynte å blogge selv. Har alltid funnet bloggen inspirerende, kreativ og full av liv. Denne er en selvfølge hos meg!




En kjempeflott og inspirerende blogg.  Moro å følge oppussingen av deres hus fra 1920-tallet og å se hvordan de velger sine løsninger. Liker den lyse stilen med de lyse duse fargene, samt konseptet med gjenbruk. En blogg det er verdt å følge.




Denne bloggen er utrolig kreativ og har slike spennende detaljer og lekre bilder. Den gamle, slitte og litt røffe stilen er veldig spennende. Dette er en blogg jeg virkelig er blitt en fan av og som anbefales på det varmeste.



Da gir jeg stafettpinnen videre til disse flotte bloggdamene, og håper de siterer  min beskrivelse av deres blogger...for deretter å beskrive sine favorittblogger. Disse tre bloggene er så absolutt å anbefale!!

Lykke til! 




Ønsker alle en riktig så fin uke:) 

Klem Marianne 






Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...