søndag 20. februar 2011

God søndag alle sammen:)

Ja, da var det søndag - igjen - dere. Ukene flyr, men de flyr da heldigvis mot lysere tider, sol og varme. Det er ikke så kaldet her i Namsos i dag, bare -1 og pittelitt snø i lufta. Vinteren slipper nok ikke taket riktig ennå, men jeg håper at kulden har gjort seg ferdig:)

Legger ut noen bilder av en urne jeg fant her om dagen. 
Synes den er såååå fin. En liten bulk her og der, slitt, og full av sjarme. 







Ønsker dere alle en riktig flott søndag. 

Klem Marianne.

6 kommentarer :

  1. Flott urne, passer så godt i vinduskarmen din. Blir nok fin med noen blomstrende kvister når den tid kommer. Ha en god søndag, klem fra mona.z

    SvarSlett
  2. Fin urne!
    Fortsatt fin søndag i Namsos.
    Klem Anki

    SvarSlett
  3. Rålekker urne. Den kunne jeg tenkt meg!!
    Jeg legger inn en link til deg om du vil registrere bloggen din på bloggurat som Namsosblogger. Du må jo være med i oversikten vettu :) http://bloggurat.net/minblogg/ Bare gå inn å registrer deg. Moro.

    Bare "slapp off" her i helgen. I morgen er det mandag og da kommer jeg igang med nye kreativiteter igjen. Godt med helg og godt med hverdag også.
    Ha en fin uke.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  4. Nydelig urne :)
    Ha en flott dag
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  5. For en lekker urne=)!! Ja, heldigvis går vi mot lysere og varmere tider!! For nå er jeg klar for vår;)!

    Ha en herlig mandag!
    Klemmer!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...