onsdag 1. april 2015

Å kunne ønske...














Hva er vel ikke bedre enn å kunne ønske seg noe - drømme seg bort og henfalle i gode tanker. Jeg har ønsker og drømmer om alt fra akkurat den serviettholderen til akkurat det koselige huset ute på landet.

Min interesse for hjem og interiør har vokst parallelt med den tilgjengelige digitale verden, og jeg befinner meg midt i kryssilden av trender og lekker design fra inn -og utland. Og jeg lar meg bli påvirke, men heldigvis så trenger ikke alltid gode råd å være så dyre.

Som f.eks min lengsel etter lysestaken String fra Ferm Living. Ettersom jeg hverken har økonomiske muskler eller lyst til å bruke i underkant av 1000 kroner på en lysestake, så laget jeg den selv: 

Trekuler med lysholder: 
49,- for en 2-pack på Panduro Hobby.

Øvrige trekuler og lærsnor:
Søstrene Grene.

Til sammen kostet lysestaken i underkant
av 200 kroner og det passer meg mye bedre.






3 kommentarer :

  1. Den ble kjempefin!
    Gøy å kunne lage den selv, elsker slike prosjekter:))
    Ønsker deg en strålende 2. Påskedag!

    SvarSlett
  2. Hurra for DIY:)
    Helt enig med deg, er ikke noe gøy å bruke så mye på ting vi ofte blir fort lei:)

    Den ble knallfin!! Flinkis:)

    Ha en fin kveld, snart helg:)

    SvarSlett
  3. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...