tirsdag 23. juni 2015

Fornøyd med min Omar hylle...


...fra Ikea - kjøpt på Finn.no.
Topp med gjenbruk!

Ting begynner så smått å komme på stell i heimen, men mye gjenstår. 
I og med at jeg og musikermannen har vedtatt og bestemt at å stresse ting på plass ikke kommer på tale, så benytter vi tiden godt til planlegging, diskusjoner og kompromisser - men aldri før har jeg opplevd at musikermannen har vært så på hælene for å 
ha en mening om hvor skapet 
bokstavelig talt skal stå.
Manpower!























6 kommentarer :

  1. Kjekt med gode bruktfunn, selv fra Ikea ;)
    Og egentlig greit når mannfolka deltar litt på innredningen synes jeg.

    Ønsker deg en flott tirsdagskveld!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Så fint hylle! :) Bra med gjenbruk! Både for lommeboken, og miljøet! ;)

    SvarSlett
  3. Den hyllen var fin, heldige du. Greit å bruke litt tid på å planlegge. Her skal jeg skal snart innrede et arbeidsrom som var satt opp for fem år siden, men tror det kan defineres som treghet og ikke god planlegging :P

    SvarSlett
  4. Hei Marianne :)
    Så koselig å titte inn her til deg igjen :) - og tusen takk for koselige ord inne hos meg ღ Ja det er et år siden og en måned siden siste innlegget og etter det har jeg ikke vært noe særlig på blogger - så jeg har litt å ta igjen og masse å se :) Nå skal jeg ta meg en lengre tur nedover her hos deg :) Kjekt å være tilbake og kjekt å "se" deg igjen ღ Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem fra Mette

    SvarSlett
  5. click over here now replica bags in gaffar market click to read more replica kipling bags view it replica bags koh samui

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...