mandag 31. oktober 2011

Aaaaaaaatsjo....

....for n'te gang! Influensaen har gjort sitt inntog hos frua på toppen, så nå har det i 2 dager gått i Paracet + Ibux, nesespray, kamillete, stakkars meg og ueeeeendelige lange dager.  Så her kommer en oppsummering av forrige ukes småtterier:)


Oppvaskbørsten + wallsticker er kjøpt hos Kine's Corner i Namsos. Der får man kjøpt de skjønneste ting.




Før flu'en satte inn for fullt, var jeg som snarest i Trondheim. Noe nytt er dog en nødvendighet mener fruen, som f.eks. denne lampa jeg kjøpte på Ikea. Har lenge vært på utkikk etter en slik  lampe i bruktbutikker, men kunne aldri finne... Fikk også med meg  muffinsformer + juleservietter + kubbelys fra Ikea:)


... et falskt saueskinn fra Ikea har gjort Nord-Trønder av seg.




Wallstickers fikk også bli med hjem - denne er fra Clas Ohlson. Og det sier jeg bare: Jeg vet ikke hvem som koser seg mest på Clas Ohlson - mannfolka eller jeg:) Fant også en liten batteridrevet lysslynge + en superduper kokkekniv.




Ønsker alle en fortsatt fin kveld, og en flott ny uke:)


3 kommentarer :

  1. Fy fillærn kjedelig med infulensa.Jeg var hjemme fra jobben i noen dager forrige uke, men hosten henger fortsatt i så jeg må vel snart oppsøke legen. Sender over en god bedring klem til deg :-) Så mange fine saker du har kjøpt, alltid så fine bilder hos deg :-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. Jeg er også influensasyk, kjedelige greier..

    Flott på bloggen din! Likte veldig godt den røde stigen, du burde ikke male den. Den kommer til å passe utmerket til jul. :)

    SvarSlett
  3. Hei og hopp=)!

    Jeg prøvde å kommentere hos deg flere ganger i går, men det ville ikke blogger at jeg skulle! Så da prøver jeg i dag=)!! Influensa er noe herk...vi har hatt den vi også, lå flat ut i 14dager...!!! Så riktig god bedring!! Så mange flotte skatter du viser=). Tror jeg må innom både Ikea og Clas Ohlsson;)!

    Ha en herlig uke!
    Klemmer!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...