mandag 30. desember 2013

Årets nest siste dag...


... og vi går snart inn i et nytt år 
med nye muligheter.

Mitt nytårsforsett er å ikke ha
 noe nyttårsforsett for det kommende året. 
Å stille forventninger og krav til seg 
selv er vel og bra, men det gjør jeg da 
uansett hele året gjennom.

I det nye året skal jeg ganske enkelt
fortsette med mine mål som jeg har
hatt dette året. Det er fokus på eget 
velvære - som trening, kosthold og 
mental hygiene. Jeg skal fortsette
med å fokusere på de positive tingene
i livet mitt, og ikke minst fortsette
med å lære meg å gi litt mere f....
når det kommer til ting som betyr
absolutt ingen ting. Jeg skal fortsette
med å fokusere på hverdagen og de små 
gledene, i stedet for å jage etter noe
som ligger langt ute i horisonten. 
Jeg har lært meg at fallhøyden kan 
være voldsomt stor, så nå faller jeg 
med fallskjerm og sikkerhetsnett. 

Som tidligere nevnt er jeg blitt en
racer på å bryte tradisjoner. Den
tradisjonelle nyttårskalkunen - som jeg 
har laget de siste 26 årene - blir
i år byttet ut med and. Spennende å
prøve noe nytt, og fruen skal da 
gjøre ting hun ikke kan. Så får
vi se om and blir den nye 
tradisjonen eller ei...










4 kommentarer :

  1. Å SÅ FLOTT Å LESE
    SÅNN VIL JEG OGSÅ TENKE
    FÅR PRØVE PÅ DETTE JEG OGSÅ:)
    JEG ER HEL SIKKER PÅ DU FÅR
    MATEN KNALLGOD
    NYT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Tror det blir helt supert med and :)

    Det var god lesning og føles riktig- klok du :)

    Ønsker deg et riktig Godt Nyttår og takk for det gamle og det fine bloggbekjentskapet :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Kan være spennende å bryte ut av det vanlige, å prøve noe nytt :)
    Har selv aldri smakt det, men and smaker sikkert fortreffelig den også :)

    Er bedt bort på nyttårsaften og der serveres d kalkun, noe som jeg er veldig glad i å spise D :)

    Med gode ønsker for det nye året og ha en superduper nyttårsfeiring.
    Nyttårsklem sissel

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...