fredag 13. januar 2012

Inspirasjonen blomstrer...

...bokstavelig -og billedlig talt:) 
Alle de flotte bloggene rundt omkring her har gitt fruen på toppen 
inspirasjonn til tørke støv av nål og tråd.  



Forleden dag kjøpte jeg et herlig blomstret stoff og søte knapper på Ciro... prøveprosjekt Hjerte har sett dagens lys.



Dette ga mersmak, så nå skal symaskin og stoffrester opp og frem i dagen igjen:) Har planer om å sy hjerter, vimpler og redesigne klær.



Sistnevnte har surret og gått som en kvern i hodet mitt det siste året, og jeg har samlet en del stoffer av gamle klær, samt kjøpt en del på bruktbutikker.



Det nye året skal jeg sy inn!!



Har fått en del nye følgere, og disse vil jeg ønske hjertelig velkommen til bloggen min, og tusen takk for at dere vil følge meg ...utrolig morsomt!

Ønsker alle en alldeles flott fredag:)


10 kommentarer :

  1. Oj så masse flott, digger stoffet!! Gøy når man kjenner litt skapertrang =)Kos eg med kvelden. Klem klem

    SvarSlett
  2. Så flink du er, så fine hjerter og knapper og nyydelig stoff <3 Gleder meg til å se hva du produserer fremover ;o) Ønsker deg en kjempefin fredagskveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så herlige hjerter, nydelig stoff. Gøy å lese at du har sånn inspirasjon. Jeg har fått det også :) Holder på å sy ferdig en duk som har lagt så altfor lenge halvferdig. Kos deg med syingen. Gleder meg til å se hva du produserer :)
    God helg
    Klem, Trude :)

    SvarSlett
  4. Å,for nokre nydelege hjerter du har laga!!!! Skjønne fargar og so søtt med dei knappane:)
    Flink du er♥


    Ønsker deg ei finfin helg!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Så koselige hjerter. Jeg blir så inspirert når jeg leser om dere flittige damer, men jeg er ikke kjempeflink til sånt selv. Ciro har mye fint da. Var der i går og kjøpte meg ny veggklokke. Elsker den, og den er selvfølgelig blogget ;) Håper du får en flott fredagskveld. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  6. Så fine!!! Nå fikk jeg ett akutt savn etter min gamle velbrukte symaskin som brant opp for ett par år siden... Jeg er så glad i hjerter i alle størrelser og utførelser.
    Ønsker deg en fantastisk helg foran symaskina! Jeg griper etter malekoseten, og ser om jeg får fiffa opp ett rom til iløpet av helgen.
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  7. Så fine hjerter:D Venter på at jeg skal bli slått i hodet av inspirasjonen jeg;) Håper på å få litt ny giv så jeg kan lære meg å strikke eller no:D Blir spennende å se redesignene dine:) Du må vise dem frem ja:D

    SvarSlett
  8. For noen flotte hjerter du har lagd,likte veldig godt stoffet og knappene,me like.Har og planner om redesign dette året,men først skal det lære å sys først.ha en fortsatt god helg og gleder meg til å se dine kreasjoner,klemmer hege

    SvarSlett
  9. Hei i natten..

    SÅ skjønne hjerter da! Herlig blomstrete stoff!

    Ha en fin Søndag,
    KLem Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...