tirsdag 24. januar 2012

Minner igjen...

...om min giveaway som trekkes om kun 2 dager, den 26. januar!

Premien sponses av det danske skiltfirmaet Ramsign.




For å lese mere om min giveaway, klikk her!



...og så litt inspirasjon jeg fant hos Inspirasjonguiden.

© Foto Home Sweet Home


© Foto Home Sweet Home


© Foto Inger Marie Grini


© Foto Inger Marie Grini


©  Foto House of Pictures


  © Foto House of Pictures


  © Foto House of Pictures


  © Foto House of Pictures


© Foto House of Pictures



Ønsker alle en strålende tirsdag:)



1 kommentar :

  1. Så vakre inspirasjonsbilder:)
    Sukk, eg gleder meg til å ha ein "ferdig" heim uten flytteesker.

    PS. Kjempe fin sang i siste innlegg.

    klem M

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...