mandag 21. november 2016

Nå er det snart jul...


...igjen!

Hjelpes som tiden flyr. 
Juleforberedelsene er
allerede i gang, og neste søndag
braker det løst med hele familien til 
stede for vår tradisjonelle advendtsfeiring.
I 15 år har vi samlet familie og venner
hver søndag i advent. Da koser vi oss 
med julekakebaking, spiser nybakte 
boller og drikker kakao med krem.











Siden sist er jeg blitt bestemor for første
 gang til verdens skjønneste gutt, som ble 
født i oktober. Følelsen er så 
ubeskrivelig og fantastisk. 
Denne julen kommer til å 
bli helt spesiell.










Ser at det er 5 mnd. siden siste innlegg på bloggen. 
Jeg må nok legge skylden på Instagram. Siden jeg ble aktiv 
på den fronten, så har jeg nedprioritert bloggingen. 
Det har ikke vært et bevisst valg, men med mange 
baller i luften samtidig så har jeg nok 
valgt minste motstands vei- 
- altså Instagram. 


















1 kommentar :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...