lørdag 8. november 2014

Det nærmer seg...




... jul, men ikke med stormskritt
riktig ennå. 

Mangt og mye har forløpt siden sommeren, 
og det føles så deilig når ting faller på plass.

Jeg skal ærlig innrømme at julemodusen er kommet snikende innpå, og her er det høy takhøyde for kvalitettesting av julemusikk, ribbe og klementiner i disse dager. Julebrus og marsipan får vente litt til. Og jeg blir påvirket av handelsstanden sin promotering av julen, men jeg lar meg så absolutt ikke stresse selv om juletrær, pepperkaker, julebrus og alskens jule-remedier har begynt å fylle butikkene. Riktig så koselig synes jeg det er, og midt i alt dette setter jeg enda større pris på det å være rolig og avslappet og bare la inntrykkene synke inn og
GLEDE SEG TIL JUL!








Men ennå er det myyyye som gjenstår, og
det gleder jeg meg også til.

I skrivende stund står ribba i ovnen, 
og alle barna kommer på middag.
Det gledes!










1 kommentar :

  1. Åh, ble i julestemning av dette innlegget, jeg! :-D Herlig å lese. Egentlig har jeg ikke tid til å tenke på jul enda, for først må jeg flytte! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...