søndag 15. september 2013

En "søt" liten oppfordring...



Denne kjøleskapmagneten kjøpte jeg til min datter
for et par år siden - selvsagt på gøy!
Enden på visa var at mor ble hyperstressa 
og lei seg da minstejenta flyttet hjemmefra ...

Da jeg kom over det sorte lille supersøte boklyset på Ark, 
kunne jeg rett og slett ikke dy meg. 
Ikke fordi jeg nødvendigvis 
har bruk for et leselys på boka mi, 
men fordi jeg synes miniatyrlampen 
er så bedårende...  jeg har prøvd den
og den funker fjell!

I skrivende stund driver gubben og pakker fiskeutstyr - 
straks bærs det på fisketur med gubben og 
min kjære bonusdatter.






































5 kommentarer :

  1. Passet perfekt til MIN tenåring nå som mener jeg maser hele tiden. Dvs hun ikke vil gjøre pliktene sine, kun få pengene.. Og så har eg 3 kommende tenåringer til...
    Klem

    SvarSlett
  2. Hehe, fint skilt og søt liten lampe :)
    Har ingen aning om hvordan det er med tenåringer i hus, men den tid kommer vel etterhvert ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. He, he litt søtt også det skiltet da :o) Nå er jeg igang med tredje tenåringen her i huset og neste år nr 4 så, jeg kan vel si meg enig i at det skiltet for gøy kan henges på kjøleskapet til alle tenåringer :o) Søt den leselampa :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Herlig skilt!!
    Begge døtrene våre flyttet hjemmefra for å gå på skole i Kr.sand som 17 åringer og har faktisk måtte finne ut tidlig hvordan det er å klare seg selv:)
    Den leselampa var kjempesøt!!:)
    Ønsker deg en fin kveld!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  5. Morsomt skilt. :) Det kan kjennes slik av og til, ja. Smart liten leselampe!
    Ha en glad dag!

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...