lørdag 5. mars 2011

Knottende glad!

Synes det er morsomt og flott med knotter. For meg er knotter er viktig del av detaljene i interiøret. Fant noen kjempesøte knotter på Bohus her om dagen. Slike søte knotter måtte selvfølgelig bli med meg hjem*knis*
Min bedre halvdel lurte veeeldig på hvor jeg hadde forestilt meg å bruke disse... et skuldertrekk fra meg etterfulgt av: "jeg får helt sikkert bruk for de", og samtalen var avsluttet hi hi.
Har ennå ikke funnet ut hvor de skal
monteres, 
meeeen bruk for dem...det får jeg)







Disse knottene fant jeg på Indiska i fjor, og får helt sikkert bruk for de:)






11 kommentarer :

  1. Heisann:-)
    Takk for alltid hyggelige kommentarer hos meg:-)
    hehe....er helt sikker på at du får brukt for de en dag, de var jo rålekre da. Må ha bare må ha...spørs om det ikke blir en tur til Bohus på frua her også:-) Ønsker deg en fortsatt fin helg :-) Klemklem

    SvarSlett
  2. Kjempenydelige knotter!! - noe vi alltid har bruk for hi hi:)
    Fant selv noen her om dagen på Skeidar..til bare 19 kr, og da må en jo bare ha:)
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Kjempefine knotter!!!
    Likte de med klokka på!
    -og bra håndtering av mannens kommentar *kniiis*
    God helg!
    klem Nina

    SvarSlett
  4. Oooii!! så tøffe knotter..stilig med klokke på!
    Vil ha vil ha....:) Er så mange fine knotter å få tak i, spørs om ikke jeg må en liten tur til Bohus nå:)
    Ha en fin kveld!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  5. Disse var lekre, håper de har dem på Bohus på Os også. Trenger knotter til de nyinnkjøpte soveromsmøblene fra IKEA (som enda ikke er montert;) klem fra Mona

    SvarSlett
  6. Så flotte knotter. Jeg er også svak for knotter, og spesiellt de med klokke på! Sååå fine!

    Ha en fin søndag:)
    Klem Tove

    SvarSlett
  7. Knotter trenger vi alltid !
    De er ikke alltid så spennende de vi har fra før......
    Eller når vi skal pusse opp et møbel.
    Knallfine knotter med klokke på :)

    KLem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  8. Heisann. Flott blogg. Følger deg videre jeg! De knottene var lekre, jeg har for en stund tilbake malt en sjenk (innlegg på bloggen min, som du forøvrig er velkommen til å besøke :-) og har siden vært på jakt etter de riktige knottene. Ser ut som jeg må ta en tur på Bohus.

    Veronica

    SvarSlett
  9. Hehe, jeg kjenner meg igjen i den ja.. Man får alltids bruk for dem en gang i tiden! De er veldig fine disse klokkoknottene, tenker jeg må gå til innkjøp av noen selv :) Vet ikke hvor jeg skulle brukt dem, men jeg får alltids brukt dem til noe ;) Velkommen som følger hos meg, koselig!

    SvarSlett
  10. Så fine knotter, tror jeg må ta meg en tur til Bohus, jeg har nemlig et skap uten knotter, så da er det jo ikke noe å lure på ;) Ha en god kveld!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...