onsdag 20. mars 2013

Loppefunn...


... på Fretex. 

I går var jeg og min bedre halvdel på loppejakt i Trondheim, en syssel vi
begge to har en forkjærlighet for. Og jeg fant jeg fant...





  ... 3 armbånd i henholdsvis heltre, plastikk 
og metall - herlig kombinasjon!






 ... en massasjesak med tre-kuler - 
som selvfølgelig ble demontert.





...et serveringsbrett i trefarget og hvitt -  
med prislapp på fra Kremmerhuset.





Massasjesaken med tre-kulene ble
selvsagt kjøpt med kun et mål for øyet - 
 dette får dere se i neste innlegg :)









6 kommentarer :

  1. Så fine ting du fant!!:)

    Ønsker deg en fin Torsdag,
    Nattaklemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Å gjøre sånne funn er bare så gøy :)

    Ønsker deg en flott torsdag.
    Snart påske!

    SvarSlett
  3. elsker loppejakt!
    dette så veldig flott ut....og fargene...elsk!

    klem tone

    SvarSlett
  4. Så fine - var på Fretex Hegstadmyra i forgårs - jeg fant også flotte armbånd - og "litt" til.....he he:) Klem til deg i vårsola:)

    SvarSlett
  5. Så bra når noen finner fine ting på Fretex! Gjenbruk er kjempebra, og det er jo så mye som godt kan brukes om igjen av andre, og som med glede og kreativitet finner nye måter å bruke tingene på! Nydelige farger!

    SvarSlett
  6. Ååå det var masse fint! Synes det er så lekkert med turkis og lyst tre sammen! Ha en fiiiin fredag!

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...