fredag 11. januar 2013

nord DESIGN...

...har mye flott som jeg liker veldig godt, så jeg har laget meg en aldri så liten ønskeliste fra deres nettbutikk
Personlig er jeg i grunn ikke så himla opptatt av trender, men selv 
jeg faller pladask innimellom.

Nord design er en livsstilsbutikk på nett. Deres hovedfokus er interiørvarer, men man finner også et godt utvalg av flotte velværeprodukter. Interiørvarene du finner her er først og fremst laget av skandinaviske designere. Nord design satser på produkter av høy kvalitet som skal vare lenge.



























En riktig fin fredagskveld
til dere alle!


7 kommentarer :

  1. Ja det er fiine ting de laver. Selv er jeg ret begejstret for de iPhone covers de har lavet i træ - bare de da kunne passe til min Samsung :-)
    Rigtig god weekend.
    Hilsen Susan

    SvarSlett
  2. Har hørt om denne nettbutikken tidligere og jeg har skjønt at de har mye fint der. Lysestakene til Ferm living er kjempestilige, det samme er koppene fra Pantone, men mest av alt ønsker jeg meg fjærsengetøyet ti By Nord - det er sååååå stilig!

    Det er med gru jeg tenker på at det kun er ett år igjen til vi har en tenåring i hus, selv om vi merker tendensene allerede ;-)

    Ha en fin-fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Enig i at de har mye fint i nettbutikken.
    Ønsker meg happy lights ♥

    God helg til deg også :)

    SvarSlett
  4. Ja,i den nettbutikken var det mye spennende:)
    Synes den vesken er sååå fin!
    Ønsker deg videre finfin helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Masse fint på ønskelisten din. Tusen takk for hyggelig besøk inne hos meg :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at du skriver så fint om oss! Det setter vi stor pris på :) TAKK!

    Fortsatt god helg :)

    Synnøve / Nord design

    SvarSlett
  7. Tusen takk for at du skriver så fint om oss! Det setter vi stor pris på :) TAKK!

    Fortsatt god helg :)

    Synnøve / Nord design

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...