fredag 11. mai 2012

Siste tilskudd...

 ... av unyttige ting i heimen. 
Dette busskiltet har ligget i vår bakgård i et halvt år, og ingen har gjort krav på det. Jeg har vel en eller annen gang sagt at dette kunne jeg tenkt meg å ha, men det har bare blitt med tanken. 
Så her om dagen tok min snille samboer affære og hentet inn skiltet til meg.





***

... noe nyttig har jeg dog også - som f.eks. innpakningspapir. Dette har jeg alltid stående fremme i en kurv, lett tilgjengelig.







 


Ønsker dere alle en nyyyydelig fredag.

14 kommentarer :

  1. Kjempefint skilt!! Passet så fint sammen med de andre tingene!! Godt samboeren fikk tatt det med inn:-)))
    GOD HELG!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så tøft med det busskiltet! Stilig var det! Passet godt inn hos deg, sammen med det andre på hylla der. :)

    SvarSlett
  3. Så stilig med bussskilt, en god ide. Hylla di var knalltøff :-)
    Ønsker deg en flott helg, klem Anita

    SvarSlett
  4. Så utrolig kult med det skiltet! Passet jo så godt oppå hyllen din.
    Fikk nesten lyst på et sånt selv:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så tøft det var med busskiltet på hylla di!!
    Min svigerfar har ett sånt gammeldags jernbana-skilt stående i garasjen, ett sånt med ett gammelt lokomotiv på - og det har jeg sååå lyst på, så jeg får vel jobbe litt med den saken!
    Ønsker deg en fin fin helg i det som ser ut til å bli et fint Namdals-vær!

    SvarSlett
  6. Ble kjempestilig med busskiltet :)

    SvarSlett
  7. Hello,

    Blog seems to be very interesting. Thanks For sharing such a nice blog. It’s great pleasure to get the chance to comment on such an informative blog.

    Norway based Stickers Press Company offering Stickers til din begivenhet.We are one of most leading company in Norway proives services like Vannflasker med egen etikett, Ulike Vinetiketter, Funny Vinetiketter,Julen Vinetiketter, Classic Vinetiketter, Baby og Barnedåp.

    StickerPress Offers full services on Bursdag Vinetiketter, Mor og farsdag Vinetiketter, Astro Vinetiketter, brus etikett, Chocolate Vesker etc.


    StickerPress
    http://www.stickerspress.com

    Phone: +47 7391 2420
    E-mail: post@stickerspress.no

    SvarSlett
  8. Åhh så fina saker...och härliga bilder!
    Ha en fin helg!
    Hälsningar,
    Titti

    SvarSlett
  9. Så utrolig stilig:)
    Det var arti og kult på en gang..

    Ha en flott søndag
    klem fra Lill

    SvarSlett
  10. Så kult, du er jo bare så kreativ :-) Ønsker deg fin-fine mai dager :-) Klem Trude

    SvarSlett
  11. Så fint o så fint avbildat! Lycka till med din fina skylt!

    SvarSlett
  12. Så stilig, og for en fin blogg du har :)
    Legger meg til som følger, og kommer snart tilbake :)

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...