tirsdag 21. februar 2012

Nyyyter...

... fortsatt dagene på Beitostølen, og koser meg sammen med verdens beste Annika:)

Været har hittil vært stort sett flott, men med litt vind, men man kan vel ikke vente annet på nesten 1000 høydemeter. 

I kveld blir det slalomkjøring på 
meg og Annika... 
...gledings:)


Her sitter jeg og koser meg i finværet på terassen på Jotunstogo... 
...Annika sin arbeidsplass.


Kom over en flott liten souvernirbutikk/interiørbutikk rett over gata fra der vi bor, heldige meg:) 
Deler noen bilder med dere fra butikken.





















Ønsker dere alle en super tirsdag:)


Klem Marianne

5 kommentarer :

  1. Det hørtes deilig ut med en liten vinterferie :-)
    så heldig at det var en så fin butikk i nærheten da.
    Ønsker deg en fortsatt fin ferie :-) Anita

    SvarSlett
  2. Kos deg på vinterferie. Når man i tillegg finner en interiørbutikk kan det vel ikke bli bedre :)

    SvarSlett
  3. Fortsett å nyt sol, ferie og datter-selskap!!
    Det er lite som minner om at det går mot vår her i Namdalen, så ingen grunn til å lengte hjem ;o)
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  4. Fortsett å nyt dagene!!:) Alltid kjekt med en interiørbutikk i nærheten! Eller ikke;)

    Klem!

    SvarSlett
  5. Hello there, simply becosbobetme alert to your weblog thru Google, and found that it’s really informative. I’m gonna watch out for brussels

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...