...og wallsticker - lykken er stor.
Nå har jeg bodd i leiligheten i over 1 mnd., og like lenge vært på leting etter akkurat DET kjøkkenbordet. Måltider er blitt inntatt ved stuebordet, noe som ikke er helt min greie. Mat og TV synes jeg ikke hører sammen, jeg vil heller at praten går livlig under måltidene.
Kriteriene for et kjøkkenbord er som følger: Det skal ikke ta for stor plass, da mitt lille kjøkken ikke tillater noen former for utskeielser på den fronten. Bordet må ha 2 klaffer, slik at jeg får ekstra plass når anledningen byr seg. Og sist men ikke minst - helst med rørbein, da jeg har 4 kjøkkenstoler i den samme stilen. Begeistringen steg til uante høyder da jeg kom over et slikt bord i dag på en bruktbutikk, og det til en kontovennlig sum av kr. 100,- ...med hvitlakkerte rørbein:)
Kriteriene for et kjøkkenbord er som følger: Det skal ikke ta for stor plass, da mitt lille kjøkken ikke tillater noen former for utskeielser på den fronten. Bordet må ha 2 klaffer, slik at jeg får ekstra plass når anledningen byr seg. Og sist men ikke minst - helst med rørbein, da jeg har 4 kjøkkenstoler i den samme stilen. Begeistringen steg til uante høyder da jeg kom over et slikt bord i dag på en bruktbutikk, og det til en kontovennlig sum av kr. 100,- ...med hvitlakkerte rørbein:)
Noen strøk lys grå maling på bordplaten... og bordet kommer til å bli supert!
Wallsticker fra Ciro...flott og enkel.














































