søndag 8. februar 2015

Dagen i dag...


... er en hedersdag for alle mødre.

Hvem husker vel ikke spenningen
og forventningen når mor skulle
få overrakt både hjemmelaget kort
og hjemmelaget gave - gjerne laget
på skolen med flid og iver.

Nå er jeg selv blitt mor, og jeg kan huske 
så godt når barna listet seg stille
inn på soverommet for å overraske
meg med hjemmelagede kort og gaver. 
Jeg kan fremdeles se for meg de 
tindrende øynene og forventningene som
speilet seg i dem.

Disse minnene smelter fremdeles
mitt morshjerte.




4 kommentarer :

  1. Gode minner som eg heldigvis får gjenoppleve no. Eg var oppe med ho minste (7 år) kl 7, og gav ho litt mat, før eg kraup under dyna og sovna igjen. Plutselig vart eg vekka av mine to (7 og 10 år) med morsdagssang, kaffi, kort og blomar. Følte meg som verdens heldigaste.

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  2. Gratulerer med morsdagen til deg! Og takk for koselig helsing på bloggen min :-) klem

    SvarSlett
  3. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...