torsdag 20. mars 2014

Et lite hjørne av stuen...


... er blitt min lille kontorplass.



Etter et år med kontorplass på
kjøkkenet med gubben som nabo,
er jeg nå tilbake i stua igjen.
Forandring fryder!
  










Myyyye kosligere.








Skatollet ble hentet opp fra
kjelleren og min gamle kontor-
pult ble forært min bonus-
datter til bruk på hennes rom.








Gjenbruk og intet nyinnkjøpt - 
akkurat slik jeg liker det!
















Etter dager med vintervær i Trondheim, 
er det igjen atter mildvær, røde 
grader og regn som råder.

Kan ikke si at er lei  meg, 
nå vil jeg ha 
vååår!





10 kommentarer :

  1. HALLO SØTE MARIANNE:)
    SÅ HERLIG KROK
    JA ALLTID GØY MED FORANDRING
    MED DET EN HAR
    ER REGNER DET OGSÅ
    KOS DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Har funnet meg et lite hjørne i stuen jeg også- og det er faktisk mye koseligere enn den faste plassen. Jeg flyttet hit kun midlertidig for at mann min har sovet natt og skal sove på dagen og da er min egentlige plass veggen inntil. Men ser ut som jeg gjør som deg og blir :)

    Herlig krok du har :)

    God helg klem Monica

    SvarSlett
  3. Sånn et koselig hjørne....du er heldig, også en herlig blanding av fine ting!!!!:) kos deg het. God helg. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Skikkelig lekkert! Her kunne jeg trivdes godt jeg også :o) Herlig kveld til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Er så herlig med sin helt egen lille krok! Ble kjempefint flinke deg :-)
    God helg!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  6. Så fint :) Koselig arbeidsplass du har fått deg :) Vil du vinne en påskegave kan du delta i min give away nå ♥ ha en fin helg :)

    SvarSlett
  7. Ӏ almost never create comments, hoѡever after reading a bunch
    of reѕponses on "Et lite hj�rne av stuen...".
    I do have some qսestions for you if you do not mind.
    Is it only me or do a feա оf these comments come acrߋss as if they are
    written by brain dead people? :-P And, if you are աriting at additiоnal online siteѕ, I'd like to follow
    you. Would you make a list of every one оf all your shаred pages like youг Facebook page, twitter feed,
    or linkedin ρrofіle?

    Look at my ѡeЬ bloǥ man and van SLOUGH

    SvarSlett
  8. I hardly create comments, but after reading through
    some of the comments on "Et lite hj�rne av stuen...".
    I actually do have 2 questions for you if it's okay.

    Could it be only me or do some of these comments come across like they are coming from
    brain dead visitors? :-P And, if you are writing on additional sites,
    I'd like to keep up with anything fresh you have to post.

    Would you list of all of all your public sites like your linkedin profile,
    Facebook page or twitter feed?

    Also visit my webpage - Suncor Share price history

    SvarSlett
  9. Hi there, after reading this remarkable post i am as well
    cheerful to share my know-how here with mates.

    my blog: Live jasmin

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...